İş Akış Şemaları
29 Kasım 2018 Perşembe 10:31 tarihinde yayınlandı1 . Öğrenci İşleri İş Akış Süreçleri |
1.1 Ders Programının Hazırlanması 1.2 Mazeret Sınavı 1.3 Belge Talebi 1.4 Dikey - Yatay Geçiş 1.5 Diploma Teslim 1.6 Gelen Özel Öğrenci 1.7 Giden Özel Öğrenci 1.8 Kayıt Dondurma 1.9 Kayıt Silme 1.10 Kurumlar Arası Yatay Geçiş 1.11 Mezuniyet 1.12 Yeni Öğrenci Kayıt 1.13 Sınav Sonucu İtiraz 1.14 Staj 1.15 Yaz Okulu |
2. Tahakkuk Birimi İş Akış Süreçleri |
2.1 Doğrudan Temin 2.2 Fatura Ödeme 2.3 Geçici Görev Yolluğu 2.4 Kesenek 2.5 Personel Maaş 2.6 Sürekli Görev Yolluğu |
3 . Taşınır İş Akış Süreçleri |
3.1 Mal ve Malzeme Çıkış 3.2 Mal ve Malzeme Giriş 3.3 Taşınır Talep 3.4 Yıl Sonu Mal Sayımı 3.5 Taşınır İşlem Fişi Kesilmesi 3.6 Depo Sayım ve Hesap Cetvelleri |
4 . Yazı İşleri Akış Süreçleri |
4.1 Mazeret İzinleri 4.2 Resmi Evrak 4.3 Yıllık İzin 4.4 Yüksekokul Kurulu 4.5 Yönetim Kurulu |
BAĞLANTILAR
İLETİŞİM
Harran Üniversitesi
Suruç Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
Mürşitpınar Caddesi
63800 Suruç/Şanlıurfa
Tlf: 0 414 318 32 33 veya
0 414 318 30 00 Dahili: 2546
Fax: 0 414 318 32 31
E-posta: suruc@harran.edu.tr
Suruç Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
Mürşitpınar Caddesi
63800 Suruç/Şanlıurfa
Tlf: 0 414 318 32 33 veya
0 414 318 30 00 Dahili: 2546
Fax: 0 414 318 32 31
E-posta: suruc@harran.edu.tr